Ansatte

Administrasjon

Christin Berge Karlsen

Stilling: Styrer

Ansatt i Hågåsletta barnehage siden 2010. Utdannet førskolelærer, ved Høgskolen i Hamar, i 2011. Har videreutdanning i Læringsmiljø og pedagogisk ledelse, fra 2017 ved Høgskolen i Innlandet.

Kjøkken

Kristin Strangstad

Stilling: Kjøkkenassistent

Ansatt som vikar i barnehagen siden 2012. Er nå fast ansatt som kjøkkenmedarbeider i 40% stilling, i tillegg til vikar .

Midtimellom

Linda Haugen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Jobbet i Hågåsletta barnehage siden 2015. Utdannet barne -og ungdomsarbeider i 2009.

Nina Mari Bjørke

Stilling: Pedagogisk leder

Ansatt i Hågåsletta barnehage siden 2014. Utdannet barnevernspedagog i Trondheim i 2009. Videreutdanning i barnehage- og småbarnspedagogikk fra Høgskolen i Lillehammer i 2014.

Nordistugua

Ina Elisabeth Enge

Stilling: Barnehagelærer

Ansatt i Hågåsletta barnehage siden 2017. Utdannet førskolelærer fra Høgskolen i Oslo, ferdig 2007. Videreutdanning i Livsmestring og psykisk helse i barnehage og skole, ved Høgskolen i Hedmark i 2018.

Rakel Berg

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Har jobbet i Hågåsletta barnehage siden 2001. Tok fagbrev som barne -og ungdomsarbeider i 2013. Har også ett år med pedagogikk ved Høgskolen i Lillehammer, fra 2011.

Roger Lien

Stilling: Pedagogisk leder

Ansatt i Hågåsletta barnehage siden 2013. Utdannet førskolelærer i 1994 ved Høgskolen i Hedmark. Videreutdanning i Læringsmiljø og pedagogisk ledelse, fra 2017 ved Høgskolen i Innlandet.

Anne Birgit Slåen Olerud

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Ansatt i barnehagen siden høsten 2007.

Solstugua

Sonja Leine

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Ansatt i barnehagen siden 2003. Tok fagbrev som barne- og ungdomsarbeider i 2013. Har også ett år pedagogikk ved Høgskolen i Lillehammer.

Stine Lise Berge Karlsen

Stilling: Barnehagelærer

Vært vikar av og på siden 2013. Utdannet barnehagelærer ved Høgskolen i Innlandet i 2019.

Malin Holøien

Stilling: Fagarbeider

Malin har vært lærling her hos oss, og besto fagprøven som barne -og ungdomsarbeider med glans i januar 2021. Hun er nå fast ansatt.

Søristugua

Beate Kjelshaug Utstumo

Stilling: Pedagogisk leder

Utdannet førskolelærer ved Dronning Mauds Minne i 2005. Ansatt i Hågåsletta barnehage, som pedagogisk leder siden 2006. Videreutdanning i Barns språkutvikling og arbeid med språk i barnehagen fra Høgskolen i Innlandet i 2020.

Erna Stenersen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Ansatt i Hågåsletta barnehage siden 2011. Tok i 2018 fagbrev som barne -og ungdomsarbeider.

Anne Helene Lien

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Ansatt i Hågåsletta barnehage siden 2005.

Kristin Strangstad

Stilling: Kjøkkenassistent