Informasjon om åpningstider og priser

Hågåsletta barnehages åpningstid er fra kl. 0700-1630.

Åpningstider:

• Åpningstiden er fra kl. 0700-1630 alle hverdager, med unntak av 5 planleggingsdager.
  • Barnehagen har maksimalt 9 timers daglig oppholdstid.
  • I påskeuka er barnehagen åpen dersom minst 6 barn ønsker plass mandag og tirsdag.
  • Juleaften, romjul og nyttårsaften, samt onsdag før skjærtorsdag er barnehagen stengt.
  • Barnehagen har sommerstengt i uke 29 og 30.

Priser:

• Barnehagen følger bestemmelsen om makspris for barnehageplass.
  • Vi tilbyr kun full barnehageplass, femdagers uke.
  • Det betales for barnehageplassen fra 1. august uavhengig av oppstartsdato i løpet av barnehageåret.
  • Det betales for 11 måneder, juli er betalingsfri måned.

Priser pr. måned gjeldende fra 1. august 2022:

• 5 dager   kr 3 325,-   inkl. kostpenger: kr 325.-

Barnehagen har søskenmoderasjon på 30 % for barn nr 2 og gratis for barn nr 3.

Barnehagen krever ikke lengre inn turpenger, men vi prøver å videreføre turer og opplegg som tidligere uten at dette koster foreldrene noe utover ordinær foreldrebetaling.Utflukter gjennom året kan være; gondoltur, rutebuss, transport tur/retur fjellet på høsttur og på skitur på vinteren og billetter på klubbtur på våren.

Det er mulig å søke redusert foreldrebetaling. Dette gjøres gjennom kommunens hjemmeside.

Oppsigelse av plassen:

Oppsigelsestiden er en måned og regnes fra den første i hver måned. For oppsigelse etter 1. oktober og 1. april se barnehagens vedtekter.

Barnehagens vedtekter